Suami Tak kuat 3 Kali Semalam, Isteri Tidur dengan Lelaki Lain

Isteri Tidur dengan Lelaki Lain
Suami Tak kuat 3 Kali Semalam, Isteri Tidur dengan Lelaki Lain
Suami tak kuat 3 kali semalam, isteri tidur dengan lelaki lain
Ismail, pria berusia 30 tahun terlihat bingung ketika berada di dalam pengadilan agama,tidak lama kemudian dia mengangkat panggilan telfon dan berbicara dengan seseorang.
Setelah itu dia melihat keluar dan wajahnya terlihat bahagia ketika ahli keluarganya datang menghampiri.
Seperti lansiran laman E-berita, di tangan dia  terdapat surat gugatan cerai yang ditujukan kepada isterinya yang dia nikahi sejak dua tahun lalu.
“Saya sudah tak tahan dengan sikap isteri,ditambah pula dia memiliki lelaki lain”
“Saya masih bisa memenuhi hasrat isteri dua atau tiga kali seminggu,tapi dia minta tiap malam,lelaki mana yang tahan”kata ismail menceritakan kisahnya.
Ismail menambahkan lagi,isterinya memiliki kemampuan khusus setelah menjalani olah raga bersama tetangganya mulai setahun lalu,ditambah pula isterinya sering mengkonsumsi jamu tradisional yang di belinya melalui laman media sosial.
Sementara itu ismail sendiri tak sempat berolahraga kerana kerja berangkat pagi pulang petang , sementara diranjang dia hanya sanggup bertarung satu ronde.
“Dua ronde bisa, tapi itu saya harus bersusah payah, Kalau tidak dipenuhi isteri saya akan marah, ungkapnya”
Selain itu, penampilan isterinya juga berubah,kalau dulu iserinya hanya berdandan ala kadar namun tetap cantik pakai tudung,tapi sekarang isterinya sudah mulai mencukur alis mata dan memakai bulu mata palsu.
Bahkan kata ismail kalau mereka keluar bersama isterinya lebih suka memakai baju-baju yang mengundang nafsu lelaki lain.
Perselingkuhan isteri ismail terbongkar apabila mereka bertemu secara tidak sengaja di sebuah pasar raya.
“Ya saya melihat dia dengan lelaki lain,bahkan dia mengaku sudah tidur dengan lelaki itu,apabila saya tanya kenapa? dia menyatakan bahwa saya tidak sanggup memenuhi kebutuhan batinnya.
Harga diri saya tergores,saya tidak ada pilihan lagi selain cerai, kata mail.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »